החזרות והחלפות

שיטות משלוח –

*איסוף עצמי – בתיאום מראש ניתן להגיע בכל עת למשרדי החברה הממוקמים בדוד אלעזר 10, חיפה. לאחר שקיבלת מאיתנו אישור כי החבילה מוכנה עבורך ניתן לתאם הגעה בטלפון: 0536206000 או במייל שירות הלקוחות שלנו –[email protected]  || חינם   

*שירות משלוח עד הבית –  ניתן להשתמש בשירות משלוח עד הבית המגיעה לכל כתובת בארץ. הפריט ישלח עד 3 ימי עסקים לכתובת המבוקשת. || 50 ש”ח

הערות נוספות

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.  אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד ל-12 ימי עסקים במקומות המוזכרים לעיל. אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את החבילה למשלוח עד 5 ימי עסקים מרגע ההזמנה.

החלפות והחזרות

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת או להחזירו, אפשר לעשות את זה בלי בעיה,

כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד שבועים מיום קבלתו להחזרה ועד 5 ימים מיום קבלתו לטובת החזר כספי. עלייך לוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

ניתן לשלוח לכתובת משרדי החברה בשירות דואר ישראל בתשלום, או לתאם הגעה דרך מספר הטלפון או המייל המפורטים לעיל.

  

החלפה –

החלפה תתאפשר לכל פריט אשר קיים במלאי ומוצג באתר עם קבלתו תוך שבועיים. חשוב לציין שההחלפה תתבצע לפי הסכום ששילמתן על הפריט המוחלף – משמע, ישנה אופציה של תוספת תשלום על הפריט החדש או לחלופין זיכוי כספי על שארית הסכום.

 

החזרה –

ניתן לקבל החזר כספי עד חמישה ימים מיום מהרכישה. נזכה אותך על הסכום בניכוי של 5% משווי הרכישה ונחזיר לך אותו דרך אמצעי התשלום שהשתמשת. ניתן לשלוח דרך דואר ישראל (בשירות דואר שליחים – תוך 48 שעות) בכדי לא לחרוג מ5 ימי עסקים עד לקבלתו במשרדינו) או להגיע בתיאום מראש עם שירות הלקוחות שלנו – [email protected]

בנוסף , נשמח אם תצייני את סיבת ההחזרה על גבי אריזת המשלוח:

1 מידה קטנה | 2 מידה גדולה | 3 לא כמו שנראה באתר | 4 גזרה לא מתאימה | 5  לא לטעמי | 6 לא נוח | 7 פריט פגום | 8 איכות

 

רגע לשליחה

עכשיו נשאר לשלוח אלינו את החבילה דרך סניף דואר ישראל הקרוב לביתך, בעלות משלוח.

בהחלפה ניתן לבחור בשירות רגיל – דואר ישראל מעביר את החבילות עד 14 ימי עסקים

ובהחזרה ניתן לבחור בשירות דואר שליחים – המפורט לעיל.

ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח מייל עדכון. בכל שלב ניתן לתקשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע במייל [email protected]

 

הערות ותוספות

* החזר כספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט בניכוי של 5% משווי הפריטים שנרכשו, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים עבורך במייל [email protected]

* בהנחיית משרד הבריאות: פיאות שיער, גרביים וגרביונים, וחלקים תחתונים של הלבשה תחתונה או בגדי ים – אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה. אנו לא מפרידים סטים, על כן חלקים עליונים של בגדי ים ניתנים להחלפת מידה בלבד מאותו דגם תואם, במידה וקיימת במלאי.

* החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש”ח.

* ניתן להחזיר פריט בסייל עד שבוע מיום רכישתו. בעבור פריטים שנקנו במבצע / הנחה / סייל  או שלא במחיר מלא – אין אפשרות לקבל זיכוי כספי אלא רק קרדיט לקנייה באתר.

*  לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

*  לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.